هافبک تیم ملی فوتبال پس از بازگشت به ایران گفت: اگر نیجریه و آرژانتین از دست‌مان در نمی‌رفتند به مرحله بعد صعود می‌کردیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آندرانیک تیموریان در جمع خبرنگاران گفت: تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ خوب بازی کرد. من سابقه حضور در جام جهانی را دارم و به نظرم عملکرد بدی نداشتیم. لیاقت تیم ملی ایران بود که از گروهش صعود کند. ما روی برنامه از پیش تعیین شده‌مان خیلی کار کرده بودیم اما فکر می‌کنم نیجریه و آرژانتین از دست ما در رفتند. ما باید نیجریه را می‌بردیم و حتی مقابل آرژانتین هم باید امتیاز می‌گرفتیم. مقابل آرژانتین پنالتی دژاگه را نگرفتند و در لحظات آخر گل خوردیم. این‌ها واقعیت‌های فوتبال است که باید پذیرفت.

او همچنین گفت: در بازی دوم چیزی برای از دست دادن نداشتیم و صرفا برای گلزنی به میدان رفتیم. من دومین بار بود در جام جهانی شرکت می‌کردم و می‌دانستم در چه سطحی حضور داریم و بازی کردن در این مسابقه‌ها می تواند چه سودی برای ملی‌پوشان داشته باشد. اما ما جلوی بوسنی بی‌تعارف به لحاظ بدنی کمی خسته بودیم و گل زودهنگامی که دریافت کردیم هم کار ما را خراب کرد. در نهایت می‌توانم بگویم همه تلاش‌مان را کردیم.

تیموریان گفت: لیاقت تیم ملی صعود به مرحله بعدی بود اما اتفاقات فوتبالی باعث شد که ما حذف شدیم. برنامه ما طوری بود که به مرحله بعد صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.