کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای استقبال از تیم ملی فوتبال کشورمان در فرودگاه امام خمینی (ره) حاضر شدند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی بامداد امروز (شنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد ایران می‌شوند که برای استقبال از آنها تدارک ویژه‌ای دیده شده است.

* نیروی انتظامی فرودگاه و راهنمایی و رانندگی مسئولیت برقراری نظم وی آی پی را برعهده گرفته‌اند و با نظارت آنها به جز خبرنگاران و اقوام درجه یک بازیکنان فرد دیگری حق حضور در وی آی پی را ندارد.

* عده‌ای از هواداران تیم ملی با در دست داشتن پرچم‌ ۳ رنگ ایران در فرودگاه امام خمینی حاضر شده‌اند و منتظر ورود اعضای تیم ملی هستند.

* از اعضای فدراسیون فوتبال کشورمان هادی آیت‌اللهی و مهدی تاج نواب رئیس علی کفاشیان در سالن وی آی پی حاضر شدند و از مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش در سالن وی آی پی حضور دارد.

* پس از این افراد محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز در فرودگاه حاضر شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )