مهاجم گلزن هلند در آستانه دیدار برابر مکزیک به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد نباید مقابل آزتک مرتکب اشتباه شوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال هلند که با سه پیروزی مقابل اسپانیا، شیلی و استرالیا به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود کرد یکشنبه شب در این مرحله باید به مصاف مکزیکی برود که در گروه A با ۷ امتیاز به عنوان دومی رسید.

روبین فن‌پرسی، مهاجم هلند در آستانه این دیدار به روزنامه «تایمز آف ایندیا» گفت: مکزیک تیمی است که واقعاً عالی بازی می‌کند و در مرحله گروهی شکستی متحمل نشد. حتی برزیل میزبان هم موفق به گشودن دروازه آنها نشد. به نظرم توانایی‌های آنها بالاست.

وی افزود: با آگاهی به این موضوع که مکزیک در شرایطی که به آن آشناست بازی خواهد کرد باید در مقابله با آنها هوشیار باشیم و خودمان را برای هرنوع شرایط احتمالی آماده کنیم. جایی برای اشتباه نداریم و باید از اشتباهات حریف نهایت استفاده را ببریم. تمرکزمان را روی این بازی خواهیم گذاشت و بهترین نمایش را ارئه می‌‌دهیم.

مهاجم ۳۰ ساله هلند تصریح کرد: از عملکرد هلند در مرحله گروهی خیلی راضی هستم. هر سه تیم حاضر در گروه B را شکست دادیم و وقتی می‌دانید که با وجود اسپانیا، قهرمان جهان در کجای جدول هستید، رضایتمندی زیادی در شما به وجود می‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.