سرمربی الجزایر با خوشحالی از صعود تیمش به جمع ۱۶ تیم برتر جام جهانی عنوان کرد: تمام جهان عرب از تیم ما حمایت کردند. او همچنین گفت نمی‌داند که تیمش بتواند نتیجه جام جهانی ۸۲ را برابر آلمان تکرار کند یا خیر.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، الجزایر موفق شد با تساوی یک بر یک برابر روسیه صعودی دراماتیک به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی داشته باشد. وحید هلیلهودزیچ سرمربی الجزایر پس از صعود تاریخی این تیم به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی گفت: احساس غرور می‌کنم. یک بازی تاریخی را انجام دادیم که مدت‌ها در ذهن مردم الجزایر خواهد ماند. کاملا شایسته صعود به مرحله بعد بودیم. خیلی خیلی خوشحالم و به این بازیکنان افتخار می‌کنم. در طول سه سال گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشتیم و این پاداشی است برای سخت‌کوشی ما در سال‌های قبل. تمام جهان عرب ما را حمایت کردند. من حمایت تمام آن‌ها را حس کردم و این حمایت بی‌نظیر و فوق‌العاده بود.

سرمربی الجزایر در ادامه گفت: تماشاگرانی که برای حمایت از ما به ورزشگاه آمده بودند با شور و شوق خاصی ما را تشویق کردند و من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم اما بیش از هر چیز دیگری از بازیکنانم تشکر می‌کنم که یک بازی بسیار خوب و حساب‌ شده برابر تیم قدرتمند روسیه از خودشان نشان دادند. اکنون همه درباره جام جهانی ۸۲ صحبت می‌کنند که الجزایر موفق شد آلمان را شکست دهد اما ۳۲ سال پیش زمان بسیار زیادی است. نمی‌دانم که می‌توانیم این نتیجه را تکرار کنیم یا خیر.

الجزایر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی باید برابر آلمان به میدان برود. آخرین دیدار دو تیم در این رقابت‌ها به سال ۱۹۸۲ برمی‌گردد جایی که الجزایر در جام جهانی اسپانیا موفق شد آلمان را شکست دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.