مهاجم تیم ملی فرانسه توقف تیمش برابر اکوادور را نتیجه درخشش دروازه‌بان حریف دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فرانسه بامداد امروز (پنجشنبه) در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ به مصاف تیم اکوادور رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فرانسه در شرایطی تن به تساوی و برای اولین بار در جام بیستم امتیاز از دست داد که موقعیت‌های فراوانی برای گشودن دروازه اکوادور داشت اما الکساندر دومینگس، دروازه‌بان این تیم با واکنش‌های تماشایی خود بنزما و یارانش را در گلزنی ناکام گذاشت و به همین دلیل در پایان به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

بنزما در خصوص این بازی به شبکه TF۱ فرانسه گفت: دوست داشتیم این بازی را می‌بردیم اما در برخی بازی‌ها کار گره می‌خورد که این بازی یکی  از آنها بود. با این حال ما بدون شکست جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرده‌ایم و بابت این صعود به خودمان می‌بالیم.

بنزما افزود: در این بازی ما روبه‌روی یک دروازه‌بان خوب و آماده قرار گرفته بودیم، کسی که با چندین واکنش خوب بود دروازه‌ اکوادور را نجات داد. امیدوارم که در بازی بعدی ضربات‌مان داخل چارچوب برود. این بازی نشان داد که در جام جهانی حریف آسان معنایی ندارد.

تساوی فرانسه در بازی برابر اکوادور، خروس‌ها را به عنوان صدرنشین گروه E راهی مرحله یک هشتم نهایی کرد تا این تیم حریف نیجریه شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.