کاپیتان پیشین آتزوری هم به فهرست گزینه‌های جانشینی چزاره پراندلی در نیمکت این تیم اضافه شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال استعفای چزاره پراندلی از سرمربیگری تیم ملی ایتالیا به دلیل ناکامی این تیم در صعود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴، از چند مربی بزرگ ایتالیایی به عنوان گزینه‌های هدایت آتزوری نام برده شد اما حالا یک گزینه کم‌تجربه مانند فابیو کاناوارو هم به فهرست این گزینه‌ها افزوده شده است.

کاناوارو، کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا که در خط دفاع این تیم بیش از ۱۰۰ بازی انجام داده است و همراه با آن قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان شد، درباره مربیگری در تیم ملی ایتالیا اظهار داشت: هدایت تیم ملی ایتالیا برای من مایه افتخار است، هرچند رئیس فدراسیون هم استعفا کرده و قرار است تغییراتی در این فدراسیون صورت بگیرد. به همین دلیل تصور می‌کنم که این کار سختی است.

کاناوارو که سال ۲۰۰۶ به خاطر نمایش فوق‌العاده‌اش در جام جهانی توپ طلای فرانس فوتبال را هم برد، افزود: بدون شک من نمی‌توانم به پیشنهاد مربیگری تیم ملی نه بگویم اما از برنامه‌های فدراسیون فوتبال ایتالیا برای آینده‌ تیم بی‌اطلاعم هرچند می‌دانم که فوتبال ایتالیا در مقطع بسیار حساسی قرار دارد.

حرفه مربیگری فابیو کاناوارو از سال ۲۰۱۳ با هدایت تیم الاهلی امارات به عنوان دستیار سرمربی این تیم آغاز شده و به جز آن تجربه دیگری در این زمینه ندارد. کاناوارو این روزها به عنوان کارشناس شبکه ITV‌ بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ را تحلیل می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.