سرمربی تیم ملی روسیه تأکید دارد که از شاگردان فعلی او نباید انتظار یک معجزه را در جام جهانی داشت اما با این حال آنها نسبت به جام جهانی قبلی قوی‌تر هستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی روسیه در آستانه دیدار مردانش با الجزایر در دور پایانی بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی که برای صعود به دور بعد به سه امتیاز آن نیاز دارند، ادعا کرد که روسیه فعلی از روسیه گاس هیدینک در سال ۲۰۱۰ قوی‌تر است.

روسیه با هدایت هیدینک نتوانست جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را به دست آورد اما با کاپلو موفق به انجام این کار شده است. البته مردان کاپلو باید بازی امشب (پنجشنبه) خود را برابر الجزایر ببرند تا شانسی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی داشته باشند.

کاپلو در این خصوص به خبرنگاران گفت: روسیه فعلی بهتر از روسیه سال ۲۰۱۰ است. فراموش نکنیم که لیگ برتر روسیه تنها ۱۶ تیم دارد در حالی سایر لیگ‌های اروپا ۲۰ تیمی هستند. بازی امشب برابر الجزایر برای ما یک بازی بی‌نهایت مهم است.

کاپلو افزود: نباید فراموش کنیم که روسیه از ۱۲ سال پیش در جام جهانی شرکت نکرده بود. پیشرفت این تیم بسیار سخت است اما واقعیت این است که ما این بار به جام جهانی صعود کرده‌ایم.

سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس تصریح کرد: هدف تیم من همیشه بازی برای کسب پیروزی بوده است. برابر کره جنوبی هم ما این کار را انجام دادم. بازیکنانم می‌دانند که باید به تلاش خود ادامه دهند. فقط باید امیدوار به کسب پیروزی در این بازی باشیم. شانس خود را امتحان می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.