جدال تیم‌های نیجریه و آرژانتین با برتری شاگردان آلخاندرو سابیا به اتمام رسید تا این تیم به همراه عقاب‌ها به دور دوم جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آرژانتین و نیجریه همزمان با دیدار بوسنی - ایران از گروه F از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه بیرا ریو شهر پورتو آلگره مقابل هم صف‌آرایی کردند.

این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه به برتری ۳ بر ۲ آرژانتین انجامید تا شانس شاگردان کی‌روش برای صعود بیشتر شود ولی تیم ملی کشورمان با شکست ۳ بر یک مقابل بوسنی این فرصت خوب را از دست داد. در این بازی برای آلبی‌سلسته لیونل مسی (۳ و ۱+۴۵) و روخو (۵۰) و برای نیجریه احمد موسی (۴ و ۴۷) گلزنی کردند.

نکته جالب توجه در مورد این بازی این بود که پیش از این بازی تنها دو دیدار در تاریخ رقابت‌های جام جهانی وجود داشته که در چهار دقیقه اولش دو گل رد و بدل شده بود. در دقایق ۳ و۴ دیدار استرالیا - چکسلواکی در جام جهانی ۱۹۵۴ و در دقایق ۲ و ۴ بازی شوروی - مجارستان در جام جهانی ۱۹۸۶ چنین آماری رقم خورده بود.

با این نتیجه تیم ملی آرژانتین به عنوان تیم نخست و نیجریه هم به عنوان تیم دوم گروه F به مرحله یک هشتم نهایی جام بیستم صعود کردند. تیم‌های ایران و بوسنی هم با نتایجی که در این تورنمنت کسب کردند به خانه‌های خود بازخواهند گشت.

در پایان دیدارهای گروه F آرژانتین با ۹ امتیاز صدرنشین شد و تیم‌های نیجریه، بوسنی و ایران به ترتیب با چهار، سه و یک امتیاز در مکان‌های دوم تا چهارم ایستادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.