مدافع سلسائو تأکید کرد شناخت خوبی روی مهاجم شیلی دارد ولی هنوز راه‌حلی برای متوقف کردن کامل او پیدا نکرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنی آلوز، مدافع راست تیم ملی فوتبال برزیل در واکنش به شایعات مطرح‌شده در مورد جدایی ژاوی هرناندس از بارسلونا گفت: بله این موضوع حقیقت دارد، ژاوی تابستان بارسلونا را ترک می‌کند. البته جای تأسف دارد که او از جمع ما جدا می‌شود. برای بارسلونا متأسفم به خصوص برای خودم چون یکی از الگوهایم از نیوکمپ می‌رود.

پیش از این سرمربی رومانیایی تیم فوتبال العربی مدعی شده بود ژاوی، هافبک بارسلونا با این تیم قطری پیش‌قرارداد امضا کرده است.

آلوز در خصوص شایعاتی که در مورد پیوستنش به پاری‌سن‌ژرمن مطرح شده است، عنوان کرد: فکر می‌کنم در بارسلونا بمانم. کسی با این موضوع مخالفت نکرده است.

برزیل با صدرنشینی در گروه A جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها باید به مصاف شیلی، تیم دوم جدول گروه B برود، جایی‌که آلوز با الکسیس سانچس که در تیم بارسلونا با او همبازی است، روبه‌رو خواهد شد.

مدافع ۳۱ ساله سلسائو تصریح کرد: جدال با شیلی بازی دشوار خواهد بود، چون این تیم حریف سرسخت است. ما در چند روز گذشته بازی‌های شیلی را از نزدیک تماشا کرده‌ایم و به خوبی با سبک بازی این تیم آشنا هستیم.

مدافع بارسلونا در پایان خاطرنشان کرد: بارها در تمرینات بارسلونا با الکسیس سانچس روبه‌رو شده‌ام ولی هنوز نتوانسته‌ام راه‌حلی برای مهار کامل او پیدا کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.