سرمربی تیم ملی کلمبیا پس از پیروزی تیمش برابر ژاپن، حریف بعدی تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ را قدرتمند توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسه پکرمن، سرمربی آرژانتینی تیم ملی کلمبیا پس از پیروزی ۴ بر یک شاگردانش برابر ژاپن در دور آخر از دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴، که زردپوشان آمریکای جنوبی را به عنوان صدرنشین گروه C‌ راهی مرحله یک هشتم نهایی کرد، اظهار داشت: مشخصاً ما خوشحالیم. این بازی برای ما بسیار سخت بود اما انتظارش را داشتیم. با این حال روحیه و اعتماد به نفسی که از ۲ پیروزی قبلی خود کسب کرده بودیم به ما برای کسب پیروزی سوم هم کمک کرد.

پکرمن افزود: همه می‌دانند که ما چگونه بازی می‌‌کنیم و چگونه می‌توانیم بازی کنیم چون آن را در زمین بازی نشان دادیم. ما کیفیت کار خود را در مرحله گروهی حفظ کردیم، گل زدیم و موانعی که پیش روی‌مان گذاشته شده بود را از سر راه برداشتیم. از نظر عملکرد انفرادی هم موفق بودیم.

بازی بعدی تیم ملی کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اروگوئه‌ای است که به عنوان تیم دوم از گروه D‌ صعود کرده است. پکرمن درباره این تیم تصریح کرد: من هنوز بازی‌‌های اروگوئه را ندیده‌ام، چون روی بازی‌های تیم خودم تمرکز داشتم اما می‌دانیم که این تیم یکی از قوی‌ترین تیم‌های آمریکای جنوبی و دنیاست و بازیکنان باتجربه‌ای در ترکیب خود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.