رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی سپردن سکان هدایت تیم ملی این کشور به سرمربی فعلی نیجریه را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی‌ که پیش از این اعلام شده بود استفان کِشی، سرمربی فعلی تیم ملی نیجریه با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی روی قرارداد ۲ ساله توافق کرده و  پس از جام جهانی به عنوان سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی فعالیت خواهد کرد، رئیس فدراسیون این کشور موضوع حضور او روی نیمکت آفریقای جنوبی را انکار کرد.

دنی جردن، رئیس فدراسیون فوتبال آفریفای جنوبی در این رابطه گفت: تصمیم‌گیری در مورد انتصاب مربی جدید در اواسط ماه جولای صورت می‌گیرد. کشی یکی از چندین نامی است که برای هدایت آفریقای جنوبی مطرح شده است. فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی هنوز تصمیمی در مورد سرمربی تیم ملی و انتخاب آن نگرفته است. این تصمیم‌ در پایان جام جهانی اتخاذ می‌شود.

در حال حاضر هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی به عهده گردن ایگه سوند است و او تا ماه آگوست قرارداد دارد، هر چند پیش از این فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی عنوان کرده بود قرارداد وی را تمدید نمی‌کند.

استفان کشی از سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی نیجریه را به عهده داشته است و در سال ۲۰۱۴ توانست این تیم را در آفریقا به مقام قهرمانی برساند. فدارسیون فوتبال نیجریه نیز اعلام کرده بود در صورت صعود نیجریه به مرحله بعدی جام جهانی قرار داد کشی را تمدید می‌کند.

برخی از رسانه‌های نیجریه‌ای از کارلوس کی‌روش به عنوان گزینه جانشینی کشی پس از جام جهانی نام برده‌اند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.