کاپیتان آتزوری پس از شکست تیمش برابر اروگوئه و حذف از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴، اعتراف کرد که تیمش سزاوار این ناکامی بوده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان لوئیجی بوفون که با وجود شکست یک بر صفر تیمش برابر اروگوئه و حذف آن از گردونه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد، اظهار داشت: امروز برای ما، چه به عنوان یک گروه، چه به صورت انفرادی و یک ملت روز تلخی بود. این یک شکست است و تلاش برای توجیه آن هیچ فایده‌ای ندارد. ما حذف شدیم و حق‌مان بود که حذف شویم.

بوفون ۳۶ ساله که ۴ سال پیش هم شاهد حذف تیمش از مرحله گروهی جام جهانی آفریقای جنوبی بود در ادامه گفت‌وگوی خود با شبکه اسکای ایتالیا گفت: پس از جام جهانی ۲۰۱۰ ما در ۲ تورنمنت شرکت کردیم که در آنها عملکرد خوبی داشتیم. در این رقابت‌ها هم شروع خوبی داشتیم که شاید باعث شد انتظارات از ما بیش از اندازه زیاد شود. این به ضرر ما شد چون در بازی‌های دوم و سوم ما را تحت فشار قرار داد. در این ۲ بازی ما موقعیت‌های کمی ساختیم و نتوانستیم گل بزنیم.

سنگربان یوونتوس در پایان خاطرنشان کرد: ما در یورو ۲۰۱۲ و جام کنفدراسیون‌ها خوب بازی کردیم و به همین دلیل از آنهایی که تیم ما را تحلیل می‌کنند و مورد انتقاد قرار داده‌اند انتظار داریم صداقت داشته باشند. زمانی که تیم شکست بخورد می‌گویند که پیرلو، بوفون،‌ بارزاگلی، کیه‌لینی و ... بیش از اندازه پیر هستند اما زمانی که پای یک ماموریت مهم در میان باشد اسم این بازیکنان اول از همه می‌‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.