به دنبال ناکامی تیم ملی ایتالیا در رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴، رئیس فدارسیون فوتبال ایتالیا استعفای سرمربی آتزوری را پذیرفت و خود نیز از سمتش کناره‌گیری کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ پس از شکست یک بر صفر تیم ملی ایتالیا برابر اروگوئه در دور سوم بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ که منجر به حذف آتزوری از گردونه رقابت‌ها شد،‌ چزاره پراندلی، سرمربی لاجوردی‌پوشان استعفا کرد که استعفای او مورد پذیرش جان کارلو آبته، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا قرار گرفت هرچند آبته خود نیز از سمتش استعفا کرد تا یک تغییر و تحول کلی در انتظار فوتبال این کشور باشد.

آبته با اعلام این موضوع که از سمتش استعفا کرده،‌ گفت از پراندلی خواسته در تصمیمش برای ترک آتزوری تجدید نظر کند اما او حاضر به تغییر نظر خود نشده و بر استعفایش پافشار کرده است.

وی اظهار داشت: من هم به جلسه هیئت مدیره فدراسیون فوتبال ایتالیا خواهم رفت و مانند پراندلی استعفای غیرقابل بازگشت خود را اعلام خواهم کرد. البته من این تصمیم را پیش از جام جهانی گرفته بودم.

آبته افزود: رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایتالیا از حمایت کامل من برخوردار خواهد بود. من به عنوان یک هوادار تیم ملی ایتالیا از این ناکامی ناامید شده‌ام اما باید بگویم که همه تلاش‌ خود را انجام دادیم.

رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال ایتالیا در پایان تصریح کرد: پراندلی استعفا کرده است. زمانی که به ایتالیا برگردیم جلسه‌ای با حضور مسئولان فدراسیون برگزار خواهیم کرد و امیدوارم که بتوانیم پراندلی را از تصمیمش منصرف کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.