مدافع تیم ملی برزیل پس از صعود تیمش از مرحله گروهی گفت که ماموریت اصلی او و هم‌تیمی‌‌هایش در جام جهانی از این به بعد آغاز خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنیل آلوز، مدافع راست تیم ملی برزیل که در پیروزی ۴ بر یک سلسائو برابر کامرون در آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ و صعود آن به مرحله یک هشتم نهایی حضور داشت، به هم‌تیمی‌های خود هشدار داد که از این مرحله به بعد دیگر فرصتی برای اشتباه کردن ندارند.

آلوز با اشاره به اشتباهی که هم‌تیمی‌هایش در نیمه اول بازی با کامرون مرتکب و زمینه‌ساز تنها گل این تیم شدند، اظهار داشت: حالا جام جهانی واقعی شروع می‌شود. ما از مرحله گروهی بالا آمده‌ایم و به مرحله حذفی راه پیدا کرده‌ایم، جایی که تاوان سنگین‌تری باید برای اشتباهات‌مان بپردازیم.

آلوز افزود: پیروزی برابر کامرون برای تقویت روحیه ما بسیار مهم بود و از این به بعد با آمادگی روانی بیشتر و روحیه‌ای بهتر به کارمان ادامه خواهیم داد.

در پیروزی برزیلی‌ها برابر کامرون نیمار دو گل زد تا شمار گل‌هایش در جام جهانی ۲۰۱۴ را به چهار گل افزایش دهد و آقای گل رقابت‌ها تا این لحظه باشد. در همین حال پای فرد، دیگر مهاجم برزیل هم به گلزنی باز شد تا هواداران سلسائو به آینده تیم‌شان در جام بیستم خوش‌بین‌تر باشند. با این حال آلوز نگران خطری است که هم تیمی بارسلونایی او الکسیس سانچس و یارانش می‌توانند در دور بعد برای برزیل ایجاد کنند.

آلوز تصریح کرد: به نظر من برزیل در کل تیم خوبی است اما اشتباهاتی دارد که با تحلیل بازی‌ها باید آنها را برطرف کنیم. سانچس بازیکنی است که می‌تواند موازنه میان تیم‌های حاضر در میدان را برهم بزند. او به خوبی دریبل می‌زند و سرعت بالایی دارد. با این حال اگر در جای‌گیری موفق عمل کنیم و وظیفه خود را انجام دهیم شانس خوبی در بازی برابر شیلی خواهیم داشت.

تیم ملی شیلی در هر سه باری که به مرحله حذفی جام‌ جهانی صعود کرده است با برزیل روبه‌رو شده و در تمام آنها بازنده میدان را ترک کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.