هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا معتقد است که او و هم تیمی هایش با افتخار و سربلندی برزیل را ترک می کنند. او می‌گوید هنوز تصمیمی درباره خداحافظی اش از بازی‌های ملی نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تیم ملی فوتبال اسپانیا عملکرد کابوس‌واری در جام جهانی برزیل داشت. مدافع عنوان قهرمانی با دو شکست و یک پیروزی حتی نتوانست از دور گروهی صعود کند تا سلطه این تیم همچون بارسلونا بر فوتبال جهان به پایان رسد.

ژابی آلونسو هافبک ماتادورها اعتراف کرد که تیمش بسیار ضعیف عمل کرده است با این حال معتقد است که باید به آینده فکر کرد. او گفت: در دیدار برابر استرالیا به پیروزی رسیدیم. بسیار مهم است که جام جهانی را با بهترین نحو ممکن به پایان بریم. به صراحت می‌گویم که به پیروزی در دیدار برابر استرالیا نیاز داشتیم. در این دیدار عملکرد خوبی داشتیم و باید به پیروزی می‌رسیدیم.

او ادامه داد: گذشته، گذشته است و دیگر برنمی گردد. باید به آینده فکر کنیم و تلاش کنیم تا بهترین نتایج را به دست آوریم. با افتخار و کرامت جام جهانی را ترک می‌کنیم. این در حالی است که از صعود نکردن به دور بعد بسیار ناراحتیم. واقعیت می‌گوید که فعالیت ما در جام جهانی به پایان رسیده است و باید به خانه برگردیم. باید الان به مهمترین اهداف خود در فصل آینده فکر کنیم.

ژابی در پایان سخنان خود درباره این سوال که آیا به خداحافظی از بازی‌های ملی فکر می‌کند یا نه،گفت: الان فقط می‌خواهم استراحت کنم. درباره آینده هم در آینده تصمیم گیری خواهم کرد.

این در حالی است که رسانه های مادریدی در روزهای اخیر از خداحافظی ژابی آلونسو از بازی‌های ملی بعد از جام جهانی نوشته بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.