مدافع تیم ملی اسپانیا پس از آخرین بازی تیمش در جام جهانی ۲۰۱۴ یک خبرنگار را به تهدید به مرگ کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فشار عصبی حذف اسپانیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ از مرحله گروهی این رقابت‌ها، ظاهراً‌ سبب شده ستارگان این تیم از خود بیخود شوند. یکی از آنها جوردی آلبا مدافع بارسلونا است که شب گذشته (دوشنبه) پس از بازی  اسپانیا و استرالیا در سومین و آخرین دور از دیدارهای مرحله گروهی جام بیستم، رفتار عجیبی از خود نشان داد.

پس از این بازی خبرنگار نشریه آس چاپ مادرید برای گفت‌وگو با آلبا که در پیروزی ۳ بر صفر ماتادورها برابر استرالیا ۹۰ دقیقه بازی کرد،‌ در «میکسدزون» نزد او رفت اما با واکنش عجیبی از سوی او مواجه شد.

آلباکه همه او را به بی‌میلی‌اش جهت وقت گذاشتن برای رسانه‌ها می‌شناسند پس از دیدن خبرنگار آس که تلاش داشت با وی مصاحبه کند به سمت او برگشت و گفت: «دفعه بعد تو را ببینم سرت را خواهم برید!»

اگر چه اسپانیا در بازی پایانی خود با برتری ۳ بر صفر مقابل استرالیا تا حدودی توانست از اعتبار از دست رفته‌اش به خاطر قبول دو شکست متوالی برابر هلند و شیلی دفاع کند اما مشخصاً‌ بازیکنان این تیم هنوز تحت فشار روانی شدیدی قرار دارند، به خصوص از سمت رسانه‌های داخلی که این روزها به شدت از آنها انتقاد می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.