تیم ملی قبل از بازی با بوسنی تمرین تاکتیکی نخواهد داشت.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین ؛ آخرین تمرین تیم ملی در کمپ کورینتیانس درحالی به پایان رسید که سرمربی شاگردانش را بعد از کار با وزنه به زمین چمن آورد تا نیم ساعتی تنیس فوتبال بازی کنند. مسابقه ای که در آن ملی پوشان حسابی برای هم کری می خواندند. کارلوس خودش هم در ابتدا با یکی از تیم ها ایستاد تا بازی کند اما بعد از کمی منصرف شد . بچه های تیم ملی برای این بازی حسابی با هم کری داشتند. انرژی بالای مهرداد پولادی ، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه در کنار کری ها و جرزنی های همیشگی آندو تصویری زیبا از این بازی دوستانه را در  لنز عکاسان و خبرنگاران ثبت کرد.

این تمرین درحالی برگزار شد که پیش از این هم روز دوشنبه تیم ملی فقط ریکاوری کرده بود. شاگردان کروش امروز را هم تمرین سبکی در سالوادور دارند و به مصاف بوسنی می روند. مسابقه ای که سرمربی می گوید از بازی های قبلی تیم ملی سخت تر است. اما آیا ترکیب تیم ملی تغییری نسبت به بازی های قبلی خواهد داشت؟ این سئوالی است که کارلوس درباره اش می گوید:« این بازی با دو بازی قبلی فرق دارد اما من هنوز برای استراتژی بازی برنامه دقیق نفر به نفر نچیده ام . باید کمی فکر کنم. هنوز تصمیم نهایی درباره ترکیب نگرفتم. »

او این جمله را می گوید اما به نظر می رسد تیمش برای پستی که بازی اول خسرو بازی می کرد و در بازی دوم هم مسعود شجاعی را در زمین داشت ، این بار هم شاهد تغییر باشد. شاید سرمربی تصمیم بگیرد این بار برای هجومی تر شدن فرصت بازی از ابتدا را به علیرضا جهانبحش بدهد. اگرچه کارلوس می گوید در دو بازی قبلی هم دفاعی بازی نکرده و هدفش بردن رقیبان بوده البته به شیوه تیم ایران و بازی سوم ما هم با برنامه ای مشابه انجام می شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )