سرمربی اروگوئه عنوان کرد نام و آوازه ایتالیا برای بازیکنانش انگیزه زیادی ایجاد کرده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایتالیا و اروگوئه فردا شب در حالی در دیداری حساب به مصاف هم می‌روند که یکی از این دو تیم باید با جام بیستم خداحافظی کند.

اسکار تابارس، سرمربی اروگوئه پیش از بازی تیمش برابر ایتالیا گفت: نام و آوازه حریف باعث می‌شود که انگیزه بازیکنانم بالا برود. باید واقع‌بین باشیم. بازی فردا ممکن است بر خلاف انتظارات ما تمام شود. دلیلش هم این است که با تیم بزرگی چون ایتالیا بازی داریم اما تیم من شانس پیروزی در این دیدار را دارد. همه چیز به خودمان بستگی دارد. اگر برابر ایتالیا به پیروزی برسیم به مرحله بعد می‌رویم. بازیکنانم همگی شایسته این هستند که از این گروه به مرحله بعد صعود کنند. شکست روز نخست برابر کاستاریکا شرایط ما را در گروه بد کرد؛ شکستی که خودم هم انتظارش را نداشتم اما توانستیم برابر انگلیس بازی خوبی به نمایش بگذاریم و به حضور در جام امیدوار باشیم. اکنون همه نگرانی من بازی با ایتالیا است.

در صورتی که بازی ایتالیا و اروگوئه با نتیجه تساوی به پایان برسد ایتالیا به دلیل تفاضل گل بهتر به دور دوم جام جهانی راه خواهد یافت.

سرمربی اروگوئه ادامه داد: با توجه به این که ایتالیا با یک تساوی به مرحله بعد می‌رود، همه چیز برای ما مشخص است که باید با چه شیوه فوتبالی برابر آنها به میدان برویم. ایتالیا تیم قدرتمندی است که روی ضدحملات بسیار حساب‌ شده کار می‌کند. ما نیز پس از بازگشت سوارس نسبت به قبل پیشرفت داشته‌ایم.
سرمربی اروگوئه در پایان گفت: گرمای هوا ممکن است در بازی فردا شب روی کار هر دو تیم تاثیر بگذارد و مشکلی با این گرما ندارم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.