بازیکن تیم ملی فوتبال معتقد است علیرغم بازی بسیار خوبی که ایران برابر آرژانتین انجام داده، اما نتوانستند امتیازی از این دیدار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رضا قوچان نژاد درباره شکست یک بر صفر برابر آرژانتین گفت: دیدار برابر آرژانتین هم شیرین بود و هم تلخ. از لحاظ تیمی، ایران بسیار خوب بود و فکر می کنم یکی از بهترین بازیهای خود را در این مدت انجام داده ایم فقط از لحاظ نگرفتن نتیجه بازی ناراحت هستیم.

وی افزود:امیدوار هستم تا در مقابل بوسنی نیز بازی خوبی را برگزار کنیم و سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما فقط به این بازی فکر می کنیم و باید نتیجه خوبی بگیریم تا بتوانیم از گروه خود به دور بعد صعود کنیم. وضعیتمان اکنون مشخص است و فقط باید ببریم.

قوچان نژاد در پاسخ به سوالی درباره عملکرد خود و هم تیمی هایش برابر آرژانتین اظهار کرد: به بازیکنان تیم افتخار می کنم، چرا که همگی یکپارچه و متحد بازی کرده و زحمت کشیدیم. از لحاظ تیمی ، هچی تیمی در جام جهانی مانند ما نبود. عملکردمان راضی کننده است و متاسفانه فقط امتیاز برای زحمت هایمان نگرفتیم.

وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه بازی سنگینی را برابر آرژانتین انجام داده ایم، کمی خسته هستیم. اما تمام تمرکز من و بازیکنان بر روی بازی با بوسنی خواهد بود و بازی مقابل تیم آرژانتین را از یاد برده ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.