سرمربی سلسائو گفت که زدن انگ تبانی به کامرون بی‌احترامی به این تیم آفریقایی است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های برزیل و کامرون در شرایطی از ساعت ۳۰ بامداد فردا (سه‌شنبه) در آخرین دیدار گروهی خود به مصاف یکدیگر می‌روند که شایعاتی در خصوص تبانی احتمالی مطرح شده است.

فیلیپه اسکولاری در این باره گفت: به نظر می‌رسد فیفا پیش از این در مورد تبانی بیانیه‌ای صادر کرده بود. کامرون در بازی مقابل ما چیزی برای از دست دادن ندارد و می‌خواهد از غرورش دفاع کند. کامرونی‌ها فرصت جنگیدن دارند و می‌خواهند باعث افتخار کشورشان شوند. ادعای تبانی بی‌احترامی به کامرون است. انگلیس و اسپانیا هم از جمله تیم‌هایی هستند که حذفشان از این رقابت‌ها قطعی شده پس چرا کسی به آنها انگ تبانی نمی‌زند؟

لوئیز فن‌خال، سرمربی هلند روز شنبه عنوان کرده بود با توجه به اینکه تکلیف تیم‌های صعودکننده گروه B مشخص شده برزیل می‌تواند طوری برنامه‌ریزی کند تا با قرار گرفتن در جایگاه نخست یا دوم گروه A حریف دور بعد خود را انتخاب کند.

سرمربی سلسائو در پاسخ به اظهارات همتای هلندی‌اش گفت: این حرف اشتباه است که می‌گویند ما قادر به انتخاب حریف دور بعدمان هستیم. کسانی که چنین حرف‌هایی می‌زنند یا احمق هستند یا اینکه نیت خوبی ندارند. ما برای صعود از گروه‌مان بازی می‌کنیم و فیفاست که برنامه بازی‌ها را طرح‌ریزی کرده است نه ما. این موضوع ارتباطی به ما ندارد و تنها به فکر صعود از گروه‌مان هستیم. بحث تبانی به نوعی بی‌احترامی به کامرون است.

اسکولاری تصریح کرد: ترکیب تیمم را برای بازی با کامرون تغییر نخواهم داد چون به تیمی که در بازی اول به میدان فرستادم اعتماد دارم. روش من این است که در طول بازی در ترکیب تیم تغییرات ایجاد می‌کنم و این کار را هم در بازی مقابل کامرون انجام خواهم داد.

سرمربی ۶۵ ساله برزیل گفت: تاکنون این تورنمنت از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. درست است که هنوز با تیمی که در جام کنفدراسیون‌ها داشتیم فاصله داریم ولی اینجا جام جهانی و تورنمنتی متفاوت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.