سرمربی آلمانی تیم ملی آمریکا پس از تساوی شاگردانش برابر پرتغال گفت که بدشانسی مانع از آن شده که آنها همه ۳ امتیاز بازی و جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را کسب کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلینزمن پس از تساوی ۲ بر۲ شاگردانش برابر پرتغال در چهارمین بازی از گروه G‌ که آخرین دیدار از دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ بود، اظهار داشت: بدشانسی آوردیم که در لحظه آخر گل خوردیم و از کسب پیروزی باز ماندیم اما با این حال فکر می‌کنم که شاهد یک بازی حیرت‌آور و نمایشی حیرت‌آور از سوی بازیکنان‌مان بودیم.

سرمربی آلمانی تیم ملی آمریکا افزود: من بیش از این نمی‌توانستم چیزی از بازیکنانم بخواهم. بازی در کنترل ما بود و این آمریکا بود که ضرباهنگ بازی را تعیین می‌کرد. ما به موقع عقب می‌کشیدیم و به موقع موقعیت می‌ساختیم. آن قدر موقعیت داشتیم که ۳ یا ۴ گل به پرتغال بزنیم. تا رسیدن به این موفقیت فاصله زیادی نداشتیم.

کلینزمن تصریح کرد: هنوز صعودمان قطعی نشده اما باید این کار را در بازی بعد برابر آلمان انجام دهیم، هرچند که کار سختی است.

برای کلینزمن کسب یک تساوی برابر تیم ملی کشورش کافی است تا هم هموطنان او و هم شاگردانش راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند و پرتغال و غنا را در حسرت صعود بگذارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.