مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما فقط به بازی با بوسنی فکر می‌کنیم و اکنون وضعیت‌مان مشخص است و فقط باید ببریم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رضا قوچان نژاد اظهار داشت: دیدار برابر آرژانتین هم شیرین بود و هم تلخ. از لحاظ تیمی، ایران بسیار خوب بود و فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های خود را در این مدت انجام داده‌ایم فقط به خاطر نگرفتن نتیجه لازم در بازی ناراحت هستیم.

وی افزود: امیدوارم مقابل بوسنی نیز بازی خوبی انجام دهیم و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما فقط به این بازی فکر می‌کنیم و باید نتیجه خوبی بگیریم تا بتوانیم از گروه خود به دور بعد صعود کنیم. وضعیت‌مان اکنون مشخص است و فقط باید ببریم.

قوچان نژاد در خصوص عملکرد خود و هم تیمی‌هایش برابر آرژانتین خاطرنشان کرد: به بازیکنان تیم افتخار می‌کنم چرا که همگی یکپارچه و متحد بازی کرده و زحمت کشیدیم. از لحاظ تیمی، هیچ تیمی در جام جهانی مانند ما نبود. عملکردمان راضی کننده است و متاسفانه فقط امتیاز برای زحمت‌های‌مان نگرفته‌ایم.

مهاجم تیم فوتبال کشورمان عنوان کرد: باتوجه به اینکه بازی سنگینی برابر آرژانتین انجام داده‌ایم، کمی خسته هستیم اما تمام تمرکز من و بچه‌ها روی بازی با بوسنی خواهد بود و بازی مقابل تیم آرژانتین را از یاد برده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.