بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین اعلام کرد که بارها در دیدار مقابل ایران در رقابت‌های جام‌جهانی به مشکل برخورده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس، آنخل دی‌ماریا می‌داند که آرژانتین باید بازی بهتری در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل از خود به نمایش بگذارد.

آرژانتین تاکنون در مسابقات جام‌جهانی بازی‌های خوبی از خود به نمایش نگذاشته است اما توانست با دو پیروزی ۲ بر یک و یک بر صفر به ترتیب مقابل بوسنی و هرزگوین و ایران با کسب ۶ امتیاز راهی مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات شود.

پیروزی آرژانتین مقابل ایران به سختی به دست آمد و شاگردان کارلوس کی‌روش به خوبی از دروازه تیم‌شان دفاع کردند اما دروازه این تیم در وقت‌های تلف شده نیمه دوم توسط شوت زیبای مسی باز شد.

هرچند دی‌ماریا از کسب ۶ امتیاز از دو بازی تیمش بسیار خوشحال است اما معتقد است که آرژانتین در صورتی که می‌خواهد قهرمان جام‌جهانی شود، باید کیفیت بازی خود را بالا ببرد.

وی در این باره اظهار داشت: مسئله مهم برای ما پیروزی است. هفت بازی وجود دارد که باید تمام توان‌تان را به منظور پیروزی در آنها به کار ببندید تا قهرمان شوید.

دی‌ماریا ادامه داد: بازی کردن مقابل تیمی که تا این حد دفاعی بازی می‌کند، سخت است. ایران بازی خوبی را به نمایش گذاشت و ما بارها مقابل آنها به مشکل خوردیم.

بازیکن تیم رئال مادرید خاطرنشان کرد: از این نتیجه راضی هستیم زیرا به پیروزی رسیدیم اما باید برخی اشتباهات را تصحیح کنیم و در برخی مسائل دیگر بهتر شویم.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.