سرمربی تیم ملی بوسنی و هرزگوین ادعا کرد نمایشی که عقاب‌ها برابر مردان او داشتند، بهتر از عملکردی بوده است که آنها برابر تیم ملی ایران داشتند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سافت سوسیچ در مورد شکست یک بر صفر تیمش برابر نیجریه در دیداری که تحت الشعاع قضاوت جنجالی داور قرار گرفت گفت: اینکه این نسل از بازیکنان باید به این زودی با جام جهانی وداع کنند بسیار تلخ است اما نمی‌توان آنها را به خاطر این ناکامی مقصر دانست.

بوسنی در شرایطی تن به شکست داد که گل اودموینگیه برای نیجریه در یک صحنه جنجالی و مشکوک به خطا روی امیر سپاهیچ، کاپیتان نماینده اروپا به ثمر رسید. پیش از آن هم ادین ژکو گلی را برای بوسنی به ثمر رساند که به اشتباه مردود اعلام شد.

سوسیچ افزود: یک گل بدشانسی ما را ثابت کرد و دیگری شکست‌‌مان را رقم زد. به نیجریه تبریک می‌گویم چون خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی داشت. این تیم بهتر از ما بازی کرد و بازی‌اش نسبت به آنچه که برابر ایران نشان داد پیشرفت داشت. البته نباید فراموش کرد که در کسب این پیروزی نیجریه‌ای خوش شانس هم بود.

مربی بوسنی ادامه داد: روند بازی دقیقاً‌ همان چیزی بود که انتظارش را داشتم. یک بازی باز که در آن ۲ تیم برای کسب پیروزی رقابت می‌کردند و موقعیت‌هایی فراوانی را برای گلزنی خلق کردند. نیجریه ما را با سرعت فوق‌العاده‌اش غافلگیر کرد و  پیروزی کسب کرد که حقش بود. نباید خودمان را گول بزنیم. ما بخت اول پیروزی در این بازی نبودیم.

بوسنی با قبول شکست برابر نیجریه هیچ شانسی برای صعود‌ خود باقی نگذاشت تا بازی آخرش در مرحله گروهی جام جهانی برابر ایران برای مردان سوسیچ عملاً‌ جنبه تشریفاتی داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.