دروازه‌بان‌ اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به جای حقیقی هر دروازه‌بان دیگری هم بود ضربه مسی را گل می‌خورد.
نیما نکیسا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد علیرضا حقیقی در بازی شب گذشته ایران مقابل آرژانتین گفت: ایکاش حقیقی به جای حرکت رو به جلو در زمان زدن ضربه مسی، به کناره حرکت می‌کرد، اما باید قبول کرد که هر دروازه‌بان دیگری هم بود آن توپ را گل می‌خورد و معتقدم اگر حقیقی آن توپ را می‌گرفت الان در منچستریوناتید بازی می‌کرد.

وی ادامه داد: با این همه اعتقاد دارم آرامشی که در صورت علیرضا در بازی با آرژانتین دیدیم خیلی خوب است و باعث شد تا عملکرد خوبی در این بازی داشته باشد. او همچنین در خروج‌هایش به موقع عمل می‌کرد و باید بگویم که نمره‌اش قبولی بود.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عکس‌العمل‌های حقیقی در بازی دیشب هم اظهار داشت: او در بازی شب گذشته عملکرد خوبی داشت، اما مسی در پشت محوطه هجده قدم واقعاً خطرناک است. حقیقی خروج‌های خوبی داشت و کی‌روش با بازی دادن به او نشان داد که تصمیماتش احساسی نیست و از روی منطق تصمیم می‌گیرد.

نکیسا در پایان گفت: با اینکه اعتقاد دارم داور پوست تیم ما را کند، اما نمره من به حقیقی ۱۹ است و معتقدم دروازه‌بانی که ۱۹ می‌گیرد به خاطر یک غلط نباید از او انتقاد کرد. من به همه بازیکنان به خصوص حقیقی بابت بازی دیروز تبریک می‌گویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.