جواد نکونام پیش از آغاز بازی مقابل آرژانتین از مسی پیراهنش را درخواست کرد!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران دیشب در دیداری تماشایی و در حالی که با نظم و تاکتیک خاصی به مصاف آرژانتین رفته بود در نهایت با یک گل شکست خورد تا در روز پایانی برای صعود چشم به پیروزی بر بوسنی داشته باشد.

سایت روزنامه دیلی میل در گزارشی به صحبت‌های ابتدایی جواد نکونام و لیونل مسی به عنوان کاپیتان‌های دو تیم پیش از شروع بازی اشاره کرده و نوشته است: نکونام پیش از شروع بازی پیش‌دستی کرد و با اشاره به پیراهن مسی از او خواست که در پایان بازی لباسش را به او بدهد!

این گزارش اضافه کرده که مسی، برنده چهار توپ طلای جهان و کسی که گل‌ پیروزی‌بخش آرژانتین را در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند در آن صحنه با درخواست نکونام موافقت کرد. البته تا به حال چندین بار دیده شده که بازیکنان تیم‌های مختلف در میان دو نیمه پیراهن‌های خود را با هم عوض می‌کنند (نمونه اخیر در جام جهانی تعویض لباس کریستیانو رونالدو با خدیرا بین دو نیمه آلمان و پرتغال بود)، اما نکونام، کاپیتان ایران از فرصت صحبت با مسی پیش از شروع بازی استفاده کرد و یک قدم جلوتر از همبازیانش از مسی خواست که پیراهنش را با او عوض کند.

البته یکی از دوست‌داشتنی ترین لباس‌ها در جام جهانی برزیل همین لباس مسی است و کاپیتان ایران هم برای رسیدن به لباس مورد علاقه خود زودتر دست به کار شد!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )