نماینده مجلس شورای اسلامی می‌گوید موافق ماندن کی‌روش در ایران است.
به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج ندیمی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از بازی در خور ستایش تیم ملی ایران مقابل آرژانتین اظهار داشت: شب گذشته چندین اتفاق خوب و مهم افتاد؛ نخست اینکه بازیکنان ما نشان دادند می توان با هماهنگی و همدلی به نتیجه دلخواه دست یافت و همچنین مردم ایران نشان دادند به غیرت و بازی جوانمردانه توجه بیشتری دارند تا کسب نتیجه.

وی خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم که با بازی دیشب نتیجه چندان اهمیت ندارد. چراکه ما برابر ستاره های فوتبال جهان خوب ظاهر شدیم و در واقع این تیم ایران بود که پیروز میدان شد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به ناداوری بازی ایران و آرژانتین اشاره و عنوان کرد: بازیکن ایرانی خطا می کند و کارت زرد می گیرد و زمانی که خطا روی بازیکنان ما انجام می شود بدون هیچ اخطاری از کنار آن می گذرند. همه این اتفاقات دست در دست هم داد تا نتیجه در دقایق پایانی بازی برخلاف تصور همگان طور دیگری رقم بخورد،‌ اما در مجموع بسیار خوشحالیم که پتانسیل و استعداد فوتبال ایران مانند والیبالش به دنیا نشان داده شد.

ندیمی در ادامه بازی با بوسنی را بازی حساس دانست و گفت: هم ما انگیزه زیادی برای گرفتن نتیجه در بازی بعدی داریم ‌هم بوسنی و هرزگوین. تیم ملی فوتبال ایران باید مثل بازی شب گذشته ظاهر شود.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تمدید قرارداد با سرمربی تیم ملی ایران گفت: ما موافق ماندن کی روش هستیم و در این خصوص باید با کمک مسئولان در دولت بهترین تصمیم گرفته شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.