پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: می‌توانستیم با آرژانتین مساوی کنیم اما همین باخت هم چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند.
شاهرخ بیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار تیم‌های ایران و آرژانتین گفت: بازی خوبی بود هر چند که در نیمه اول با ترس و دفاعی کار کردیم اما در نیمه دوم بازیکنان باور کردند که می‌توانند نتیجه بگیرند و فکر می‌کنم در بازی با نیجریه هم باید این کار را انجام می‌دادند چرا که فوتبال همین است و اگر فقط دفاع کنیم نمی‌توانیم موفق باشیم.

وی ادامه داد: البته داور بازی هم با بی‌انصافی یک پنالتی برای ما نگرفت و شاید اگر آن صحنه را درست سوت می‌زد شرایط بازی فرق می‌کرد و ما می‌توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم. به نظرم قوچان‌نژاد و دژاگه بهترین بازیکنان تیم ملی بودند و در نبردهای تک به تک پیروز بودیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: تیمی که بتواند توپ را خیلی خوب حفظ کند موفق می‌شود و ما این کار را خیلی خوب انجام دادیم. دفاع تیمی ما فوق‌العاده بود و دو دفاع وسط ما عالی ظاهر شدند و همه حرکات از عمق آرژانتینی‌ها را بسته بودند. به نظرم ما در این بازی می‌توانستیم مساوی بگیریم اما همین باخت هم چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید بوسنی را ببریم تا صعود کنیم و چیزی هم برای از دست دادن نداریم و باید مقابل این تیم انتحاری به میدان برویم. بوسنی شانسی برای صعود ندارد اما ما می‌توانیم این تیم را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.