برترین بازیکن جدال تیم‌های ملی نیجریه و بوسنی و هرزگوین در دور دوم بازی‌‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴، شخصیت عقاب‌ها را پس از کسب پیروزی برابر نماینده اروپای شرقی تحسین کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسازه اودموینگیه، زننده تنها گل پیروزی یک بر صفر تیم ملی نیجریه برابر بوسنی و هرزگوین که اولین پیروزی نماینده آفریقا در جام جهانی ۲۰۱۴ را به ارمغان آورد و در پایان هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، اظهار داشت: برای کسب این پیروزی مجبور شدیم حسابی تلاش کنیم چون بوسنی تیم با کیفیتی است که در آن بازیکنانی مانند ادین ژکو حضور دارند. رسیدن به دروازه بوسنی کار بسیار مشکلی بود اما هیچ راه دیگری نبود جز اینکه بازی ضعیف‌مان را در دیدار اول برابر ایران جبران کنیم.

اودموینگیه افزود: بازی در این آب و هوای گرم بسیار سخت بود اما ما باید تاب می‌‌آوردیم و برای گرفتن ۳ امتیاز می‌جنگیدیم. این ۳ امتیاز برای ما بسیار مهم بود و حالا امیدواریم که این امتیازات ما را به مرحله بعد برساند. می‌دانید که در آن مرحله هر اتفاقی ممکن است رخ دهد چون ما پر از انگیزه‌ایم.

بازی آخر تیم ملی نیجریه در مرحله گروهی جام جهانی برابر تیم ملی آرژانتین است که صعودش به مرحله بعد قطعی شده است. نیجریه در صورت نباختن در این این بازی صعود می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.