مهاجم تیم ملی بوسنی با مقصر دانستن داور بازی در شکست تیمش برابر نیجریه خواستار توقف فعالیت او در ادامه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادین ژکو پس از شکست یک بر صفر تیم ملی بوسنی و هرزگوین برابر نیجریه در دور دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴، گفت معتقد است که در صحنه به ثمر رسیدن تنها گل بازی، امانوئل امنیکه روی کاپیتان بوسنی امیر سپاهیچ مرتکب خطا شده اما داور آن را نادیده گرفته است.

ژکو اظهار داشت: امروز ما باید بازی را می‌بردیم. داور در این مسابقه شرم‌آور عمل کرد. حالا به خانه برمی‌گردیم و از این بابت ناراحتیم اما این داور هم باید به خانه‌اش برگردانده شود. او نتیجه و روند بازی را تغییر داد و به این دلیل ما بازی را باختیم.

ژکو در ادامه با تاکید بر اینکه گرمای هوای در کوئییابا تاثیر چندانی در شکست بوسنی و هرزگوین نداشته است، تصریح کرد: پس از اینکه نیجریه گل زد سعی کردیم به بازی برگردیم اما مسلماً در صحنه‌ای که آن گل به ثمر رسید روی کاپیتان ما خطا صورت گرفت. همچنین قبل از اینکه آن گل را به ثمر برسانم در موقعیت آفساید قرار نداشتم.

بوسنی با توجه به شکست ۲ بر یک برابر آرژانتین در بازی نخست و پس از آن شکست یک بر صفر برابر نیجریه عملاً شانسی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی ندارد و بازی‌اش برابر تیم ملی ایران جنبه تشریفاتی دارد، هرچند این بازی برای ایران می‌تواند با صعود به مرحله بعد همراه باشد اگر نیجریه در بازی برابر آرژانتین شکست بخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.