کارشناس فوتبال گفت: بازیکنان ایران یک لحظه از مسی غافل شدند و این مسئله باعث شد تا این بازیکن بزرگ کار خود را انجام دهد.
حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست تلخ یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل آرژانتین اظهار داشت: واقعا بازیکنان زحمت خود را کشیدند، به هر حال فاصله فوتبال ما و آرژانتین یک جا نمایان می‌شود یا بر اساس مهره‌هایی که آنها دارند و یا بر اساس تاکتیکی که از خود به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: ما دربحث تاکتیکی خیلی خوب دفاع کردیم حتی می‌توانستیم به گل هم برسیم، داور آن پنالتی را برای ما نگرفت اما زمانی که یک لحظه از بازیکن بزرگ غافل می‌شویم این اتفاق می‌افتد. مسی در یک لحظه کار را تمام کرد اما در مجموع بازیکنان ایران خیلی خوب دویدند. 

این کارشناس درباره اینکه نسبت به بازی اول بهتر ظاهر شدیم، گفت: واقعا خیلی بهتر بازی کردیم اگر همین بازی را مقابل نیجریه انجام می‌دادیم قطعا می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و شکست ما مقابل آرژانتین اهمیتی نداشت.

درخشان در مورد اینکه چه بازیکنی از ایران عملکرد بهتری داشت، تأکید کرد: همه خوب بودند، ما در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشتیم، در خط حمله هم دژاگه، شجاعی، قوچان‌نژاد خوب بودند و هافبک ما هم تیموریان عملکرد خوبی داشت.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان پس از این مسابقه به کشورهای اروپایی خواهند رفت، گفت: قطعا این اتفاق خواهد افتاد. مطمئن باشید برای هر یک از بازیکنان دعوتنامه‌ از کشورهای مختلف ارسال خواهد شد.

این کارشناس در مورد دیدار پایانی تیم ملی ایران در مرحله گروهی که مقابل بوسنی برگزار خواهد شد، یادآور شد: معتقدم که ما چیزی برای از دست دادن نداریم، خیلی راحت‌تر می‌توانیم مقابل بوسنی ظاهر شویم و نیازی ندارد که دفاع مطلق انجام دهیم. یک امتیاز دردی از ما دوا نمی‌کند باید هجومی بازی کنیم. آرژانتین مقابل بوسنی ۲ بر یک به برتری رسید و ما هم از آرژانتین یک بر صفر شکست خوردیم، اگر بخواهیم اینگونه حساب کنیم می‌توانیم بوسنی را شکست دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )