مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با وجود آنکه در بازی برابر آرژانتین همه چیز به سود حریف بود، تیم ملی ایران برابر برنامه‌های از پیش تعیین‌شده بازی کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار برابر آرژانتین گفت: با انجام کار دفاعی خوب تمام راه‌های نفوذ حریف را بسته بودیم و آنها را مجبور کردیم که به سانتر روی بیاورند و این همان چیزی بود که ما می‌خواستیم چون مدافعان ما سرزن هستند.
وی ادامه داد: ما روی ضد حمله‌ها برنامه داشتیم و موقعیت‌های زیادی هم بر همین اساس به دست آوردیم. در نیمه دوم هم با اینکه بازی مساوی بود و برابر آرژانتین بازی می‌کردیم خیلی روان‌تر کار کردیم.
آقاجانیان افزود: جو ورزشگاه کاملاً به سود آرژانتین بود، هر چند ایرانی‌های حاضر در استادیوم سنگ تمام گذاشتند اما تعداد تماشاگران حریف و همین‌طور شرایط جوی به سود آرژانتین بود.
وی همچنین گفت: در بازی اول در برابر نیجریه هدفمان کنترل بازی بود و می‌خواستیم از دقیقه ۶۰ به بعد با انجام تعویض نتیجه بازی را تغییر دهیم. در این بازی هم چنین برنامه‌ای داشتیم.
در ادامه خبرنگاری از آقاجانیان پرسید که اگر خطایی که روی دژاگه انجام شد در محوطه جریمه ایران و روی مسی انجام می‌شد داور پنالتی می‌گرفت یا خیر؟ مربی تیم ملی پاسخ داد: خودتان جواب این سؤال را بهتر می‌دانید. داور در نیمه اول تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود حریف می‌گرفت.
آقاجانیان همچنین درباره برنامه تمرینی تیم ملی پس از دیدار برابر آرژانتین گفت: بازیکنان اصلی ریکاوری می‌کنند و سایرین به تمرینات ادامه می‌دهند تا بتوانیم برابر بازی برابر بوسنی آماده شویم.
وی در پایان درباره بخت صعود ایران به دور بعدی جام جهانی گفت: اگر این سؤال را پیش از جام جهانی می‌پرسیدید خیلی‌ها توقع صعود از ایران نداشتند اما ما باور داشتیم که می‌توانیم به این هدف برسیم.عملکرد بازیکنان در دو بازی اخیر هم این مسئله را اثبات می‌کند.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.