مهاجم آلبی‌سلسته از مهاجم بارسلونایی آرژانتین در مقابل انتقادات مطرح‌شده دفاع کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو آگرو، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین در حمایت از هم‌تیمی خود به روزنامه «تایمز آف ایندیا» گفت: مردم دیگر بیش از حد در مورد وقفه هشت‌ ساله‌ای که بین اولین و دومین گل مسی در رقابت‌های جام جهانی افتاده است، صحبت می‌کنند. درست است که لیونل در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی موفق به گلزنی نشد ولی شگفت‌انگیز بازی کرد و پاس گل‌های زیادی را به هم‌تیمی‌هایش داد. مهم این است که به پیروزی آرژانتین فکر کنیم، چون هیچ چیز مهمتر از رسیدن به نتیجه تیمی بهتر نیست.

وی افزود: لیونل تا به اینجای جام بیستم فوق‌العاده بوده است. گلی هم که او در دیدار مقابل بوسنی به ثمر رساند عالی بود و برای وی خوشحالیم، چون می‌دانیم که قادر به انجام چه کارهایی است. ما همگی می‌خواستیم در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ شروعی مثبت داشته باشیم. حالا از اینکه موفق شدیم این جام را با پیروزی و کسب سه امتیاز شروع کنیم، واقعاً خوشحالیم.

مهاجم منچسترسیتی در پایان خاطرنشان کرد: انتقادات همیشه مطرح خواهد بود ولی می‌دانیم که به وظیفه‌مان عمل کرده‌ایم. البته این را هم می‌دانیم که همیشه می‌توان عملکرد بهتری داشت. ما همیشه تلاش می‌کنیم چه فردی چه تیمی اینگونه باشیم.

تیم ملی آرژانتین ساعت ۲۰:۳۰ امشب (شنبه) در ورزشگاه مینیه‌روی شهر بلوهوریزونته برزیل به مصاف ایران می‌‌رود. در حال حاضر در گروه F تیم آرژانتین با سه امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ایران و نیجریه با کسب یک امتیاز به طور مشترک در جایگاه دوم هستند و  بوسنی‌وهرزگوین تنها تیم بدون امتیاز این گروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.