مهاجم تیم فوتبال نیجریه اعلام کرد که نتیجه‌ای که تیمش مقابل ایران در اولین بازی خود در جام‌جهانی گرفته، ناامیدکننده بوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، قهرمان آفریقا در اولین بازی خود در گروه F رقابت‌های جام‌‌جهانی با تساوی بدون گل مقابل ایران متوقف شد و اکنون باید در دیداری حساس به مصاف بوسنی و هرزگوین برود.

امانوئل امنیکه، مهاجم فنرباغچه به خوبی از انتقادهایی که به عملکرد عقاب‌ها در این مسابقه شد، آگاه است. وی اظهار داشت: نمی‌توانید خودتان را از فشارها پنهان کنید. فوتبال بازی پرفشاری است. همه انتظار موفقیت‌های بزرگ را از شما دارند. وقتی کارها عالی پیش نمی‌رود، همه حرف می‌زنند؛ همه هر طور دوست دارند صحبت می‌کنند اما شما چه کار می‌توانید بکنید؟ فقط باید سخت تلاش کنید و این تمام کاری است که از عهده شما بر می‌آید. فشارها همیشه وجود دارند.

وی ادامه داد: مسابقه مقابل ایران آن طور که ما می‌خواستیم پیش نرفت، ما فقط باید به کارمان ادامه دهیم و مقابل بوسنی و هرزگوین به پیروزی برسیم و ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. بازی مقابل ایران ناامید کننده بود.

مهاجم نیجریه خاطرنشان کرد: بازیکنان همچنان با هم متحد هستند. فکر می‌کنم اولین دقایق پس از بازی با ایران، روحیه بازیکنان کمی پایین آمده بود اما حالا در تمرینات روز گذشته و امروز همه جنگنده ظاهر شدند.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.