سرمربی تیم ملی انگلیس ادعا کرد با وجود حذف زودهنگام شاگردانش از جام جهانی ۲۰۱۴ حسرت حضور در مرحله حذفی جام بیستم را نمی‌خورد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روی هاجسون در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا حسرت حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ را می‌خورد یا خیر اظهار داشت: خیر. من کاملاً باور دارم راهی که برای بازی در جام جهانی انتخاب کرده بودیم درست بود. تاکتیک‌‌‌‌های تیم ما با توجه به بازیکنانی که در اختیار من است درست بود و واقعاً به این موضوع ایمان دارم.

هاجسون که با وجود ثبت دو شکست متوالی در کارنامه تیمش در جام جهانی ۲۰۱۴ و حذف آن از گردونه رقابت‌‌ها، در سمت خود ابقا شده و تا پایان یورو ۲۰۱۶ روی نیمکت سه‌شیر خواهد نشست، افزود: من باور دارم که تیمم در حال پیشرفت است و در آینده ما یک تیم بسیار قوی خواهیم داشت. در تیم ما بازیکنان جوان و مستعدی حضور دارند. تیم ما در حال تغییر و تحول است. به عقیده من هیچ نیازی به شک کردن به این گروه از بازیکنان تیم ملی انگلیس نیست و آنها در آینده کارهای بزرگی انجام خواهند داد.

سرمربی پیشین لیورپول تصریح کرد: بله قبول دارم که هم من و هم بازیکنانم از این ناکامی ناراحتیم. ما با کلی امید پا به این رقابت‌ها گذاشته بودیم و فکر می‌کردیم که می‌توانیم تأثیر‌گذار ظاهر شویم اما برای تأثیرگذار ظاهر شدن باید بازی‌‌ها را برد و ما هر دو بازی خود را باختیم. من از شیوه بازی بازیکنانم احساس غرور می‌کنم. فقط یک چیز مرا ناراحت می‌کند و آن نتیجه ندادن تلاش‌های بازیکنانم است.

تیم ملی انگلیس در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ در شرایطی به مصاف تیم ملی کاستاریکا می‌روید که هیچ شانسی برای صعود به دور بعد ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.