یک روزنامه برزیلی در آستانه دیدار آرژانتین - ایران نوشت که هواداران آلبی سلسته به دلیل مشکلات مالی مجبور شده‌اند در خیابان چادر بزنند.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به برزیل، از شهر بلوهوریزنته که میزبان دیدار آرژانتین و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ است به عنوان شهری یاد می‌شود که آرژانتینی‌های زیادی دارد. حتی گفته شده در بازی امشب که در ورزشگاه مینیه‌رو برگزار می‌شود، تعداد هواداران آلبی سلسته از هواداران تیم ملی ایران بیشتر خواهد بود و این موضوع کاملاً مشهود است.

با توجه به این مسائل و حضور آرژانتینی‌ها در شهر بلوهوریزنته، پیش از برگزار این دیدار در گروه F جام جهانی یکی از روزنامه‌های برزیلی از زاویه دیگری به دیدار آرژانتین - ایران پرداخته است. این روزنامه برزیلی با اشاره به اینکه آرژانتینی‌های زیادی در سرزمین فوتبال حضور دارند، نوشته است: خیلی از آرژانتینی‌هایی که در برزیل حاضر هستند و اکنون هم می‌خواهند بازی تیم ملی کشورشان برابر ایران را تماشا کنند، به دلیل مشکلات مالی چندان وضع خوبی ندارند و به ناچار در خیابان‌ها چادر زده‌اند.

این روزنامه برزیلی ادامه داده است: مشکلات آرژانتینی‌ها در حالی است که ایران اکنون با تحریم‌های جهانی دست و پنجه نرم می‌کند اما با تمام این مسائل تیم ملی فوتبال این کشور و هواداران ایرانی با حمایت‌های خوبی به جام جهانی آمده‌اند.

نکته دیگری که روزنامه‌های برزیلی به آن اشاره کرده و پیش از دیدار آرژانتین - ایران به آن پرداخته‌اند اختلافات در آلبی سلسته است که گفته می‌شود بین لیونل مسی و آلخاندور سابیا اختلافات شدیدی وجود دارد.

به گزارش تسنیم، دیدار آرژانتین - ایران از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ امشب و از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه مینیه‌رو برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.