با وجود حضور تیم‌هایی همچون ایران، آرژانتین و نیجریه در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ سرمربی بوسنی‌و‌ هرزکوین معتقد است شاگردانش بهترین تیم این گروه هستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین ساعت ۰۲:۳۰ بامداد فردا (یک‌شنبه) در دومین دیدار خود از گروه F در ورزشگاه پانتانال شهر کوئیابا به مصاف نجریه می‌رود. سافت سوسیچ، سرمربی بوسنی‌و‌هرزگوین در آستانه این دیدار گفت: ژکو بازیکن مهمی برای ما همانند رونالدو برای پرتغال و مسی برای آرژانتین است.

سرمربی بوسنی که تیمش با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کند، تصریح کرد: شاید ما در ظاهر با یک مهاجم در میدان حضور پیدا کنیم ولی هیچ‌گاه با یک بازیکن حمله نمی‌کنیم. ما هافبک‌ها و بازیکنان کناری در اختیار داریم که همیشه به خوبی در کارهای تهاجمی تیم شرکت می‌کنند. در هر وضعیتی ۵ یا ۶ بازیکن ما در کارهای تهاجمی تیم حضور دارند.

وی افزود: ما هدف صعود از گروه F را برای خودمان تصریح کرده‌ایم و انتظار عملی شدنش را هم داریم. با فوتبالی که مقابل آرژانتین ارائه دادیم بهترین تیم گروه‌مان هستیم.

بوسنی در بازی نخست خود با نتیجه ۲ بر یک مغلوب آرژانتین شد، این در حالی است که ایران و نیجریه با تساوی بدون گلی که مقابل هم داشتند هر کدام با یک امتیاز وضعیت بهتری نسبت به رقیب اروپایی خود دارند.

سرمربی بوسنی عنوان کرد: در تمام بازی‌های‌مان در شرایط راحت و بی‌دردسری نیستیم. اگر مقابل نیجریه تن به شکست بدهیم باید ساک‌مان را جمع کنیم و به خانه برگردیم. البته تیم‌های دیگر گروه هم شانس صعود به دور بعد را دارند و همه به اهمیت بازی‌های این مرحله آگاه هستند.

سوسیچ در پایان خاطرنشان کرد: برای صعود از این گروه بلندپرواز هستیم و می‌دانم که آخرین تیمی نخواهیم بود که وارد مرحله دوم خواهیم شد. بوسنی تیمی است که عاشق فوتبال هجومی و به دنبال پیروزی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.