سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت حذف زودهنگام ماتادورها از جام جهانی ۲۰۱۴ آنطور هم که گفته می‌شود فاجعه‌‌آمیز نبوده است، هرچند او هنوز نتوانسته دلیل این ناکامی را پیدا کند.




به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ ویسنته دل‌بو‌سکه درباره وضعیت تیم ملی اسپانیا پس از قبول دو شکست متوالی برابر هلند و شیلی و حذف آن از گردونه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، اظهار داشت: از ۲۶ یا ۲۷ روز پیش روی مأموریت خود در جام جهانی تمرکز داشتیم. رابطه بازیکنان فوق‌العاده است اما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که هرچه فکر می‌کنیم نمی‌توانیم دلایل فوتبال برای حذف‌مان از رقابت‌ها پیدا کنیم و به همین دلیل به دنبال چیز دیگری می‌گردیم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا افزود: باید بپذیریم که دو حریف‌مان در مرحله گروهی، شیلی و هلند از ما برتر بودند.

دل‌بو‌سکه برای بازی دوم تیم ملی اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی که با شکست ۲ بر صفر برابر شیلی همراه بود، ژاوی هرناندس را از ترکیب اصلی کنار گذاشت. او اعتراف کرد که این تصمیمش شاید چندان درست نبوده باشد.

سرمربی پیشین رئال مادرید تصریح کرد: ژاوی مقابل شیلی بازی نکرد و شاید میدان ندادن به او کار اشتباهی بود. ما می‌خواستیم به حرکات‌مان در میانه میدان سرعت بدهیم و به همین دلیل ژاوی نیمکت‌نشین شد. تنها دلیل قرار نگرفتن ژاوی در ترکیب همین بود و این موضوع به اینکه او در شکست‌ ما برابر هلند مقصر بود، هیچ ربطی نداشت.

اسپانیا در آخرین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ در شرایطی به مصاف استرالیا می‌رود که هر دو تیم از صعود به مرحله بعد قطع امید کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.