سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه اعلام کرده از تساوی مقابل ایران راضی نبوده و در دیدار دوم باید بوسنی را شکست دهند.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال نیجریه در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بامداد فردا (یکشنبه) و از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه به مصاف بوسنی و هرزگوین خواهد رفت.

این تیم که در دیدار نخست خود به تساوی بدون گل مقابل ایران دست یافت به دنبال کسب امتیاز از رویارویی خود با بوسنی است.

چند روز پیش و در داماتورو نیجریه، مردمی که برای تماشای دیدار برزیل و مکزیک به مرکز شهر رفته بودند مورد یک اقدام تروریستی قرار گرفتند که ۱۴ کشته و ۲۶ زخمی به جای گذاشت.

استفن کشی در مورد پیکار سخت تیمش با بوسنی گفت: اتفاق غم‌انگیزی بود. خوشایند نیست شاهد این باشیم که مردم بدون هیچ دلیلی کشته می‌شوند. بیشتر مردم نیجریه از تساوی ما مقابل ایران راضی نبودند. پس از آنکه آن بمب هم منفجر شد، همه چیز بدتر شد. این یک شرایط سخت برای نیجریه‌ای‌ها است. تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم لب‌خندی روی چهره مردم نیجریه بیاوریم.

نیجریه دیدار نخست خود را مقابل ایران با تساوی به پایان برد که انتقادهای بسیاری را به همراه داشت. کشی اعلام کرده این انتقادها را درک می‌کند و می‌خواهد مقابل بوسنی همه چیز را جبران کند. بوسنی و هرزگوین هم که در دیدار نخست مقابل آرژانتین شکست خورده اگر مقابل نیجریه هم تن به شکست دهد از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

کشی در این مورد هم گفت: نیجریه در جایگاه متفاوتی قرار دارد. می‌خواهیم تحت هر شرایطی که شده این دیدار با پیروزی پشت سر بگذاریم. اتفاق‌هایی که در دیدار مقابل ایران رخ داد تمام توان ما نبود. ما از آن تساوی راضی نبودیم. در دیدار بعدی باید سه امتیاز را کسب کنیم. البته احترام بسیار زیادی برای بوسنی قائل هستم.

برخی از بازیکنان نیجریه در دیدار مقابل ایران نمایش ضعیفی از خود ارائه کردند. جان اوبی میکل یکی از آنها بود.

کشی در این مورد هم گفت: میکل یکی از بازیکنان کلیدی ما است. دوست داریم او نمایش بهتری داشته باشد و کارهایی که از او خواستیم را انجام دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.