سرمربی تیم ملی سوئیس با اعتراف به سنگینی شکست مردانش برابر خروس‌ها از آن به عنوان اتفاقی تلخ در تاریخ فوتبال سوئیس یاد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوتمار هیتسفلد پس از شکست ۵ بر ۲ شاگردانش برابر فرانسه گفت که آنها هنوز هم می‌توانند به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کنند هرچند این شکست کام مردم سوئیس را تلخ کرده است.

هیتسفلد اظهار داشت: امروز برای تیم ملی سوئیس روز تاریکی بود. فرانسه با زدن دو گل در ۱۸ دقیقه ابتدای بازی، کار ما را یکسره کرد. ما در سطحی که می‌توانستیم بازی نکردیم.

سرمربی تیم ملی سوئیس افزود: وقتی فرانسه ۲ بر صفر پیش افتاد، کار برای ما بسیار سخت شد و پس از آن فرانسه از اشتباهات ما نهایت بهره را برد تا اختلافش را بیشتر کند. فرانسوی‌ها انسجام و هماهنگی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتند. فرانسه تیم بسیار قدرتمندی است.

بازی بعدی تیم ملی سوئیس در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برابر هندوراس است، دیداری که هیتسفلد معتقد است مردانش با پیروزی در آن می‌توانند به دور بعد صعود کنند. وی در این خصوص تصریح کرد: ما هنوز شانس صعود داریم و با گل‌های دیرهنگامی که به فرانسه زدیم نشان دادیم که هنوز زنده‌ایم. به جرأت می‌توانم بگویم که صعود در محدوده دسترسی تیم ملی سوئیس قرار دارد. سرنوشت صعود ما هنوز در دستان خودمان قرار دارد. حالا وقت التیام زخم‌هایی است که خورده‌ایم. باید ببینیم کجای کارمان اشتباه بوده است و آن را برطرف کنیم.

هیتسفلد در ادامه در خصوص وضعیت استیون ون برگن، بازیکن تیمش که در دقایق ابتدایی بازی برابر فرانسه در برخورد با اولیویه ژیرو، مهاجم خروس‌ها از ناحیه صورت مصدوم و دچار خونریزی شد، گفت: استیو به بیمارستان منتقل شده است و من نگران آن هستم که او ضربه شدیدی از ناحیه سر خورده باشد. فکر نمی‌کنم که او با این وضعیت به بازی بعدی ما برابر هندوراس در مانائوس برسد. به نظرم ژیرو بابت آن خطا باید کارت زرد می‌گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.