هافبک تیم ملی کاستاریکا پس از پیروزی تیمش برابر ایتالیا، پاسخ اظهارنظر اخیر مهاجم آتزوری را به شیوه‌ای کنایه‌آمیز داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کاستاریکا، شگفتی‌ساز گروه D‌ جام جهانی ۲۰۱۴ شگفتی‌‌‌سازی‌ خود را در این دوره از رقابت‌ها با تحمیل شکست یک بر صفر به تیم ملی ایتالیا ادامه داد تا به عنوان اولین تیم گروه جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را کسب کند.

یک روز قبل از اینکه کاستاریکا به این موفقیت دور از انتظار دست پیدا کند، ماریو بالوتلی، مهاجم تیم ملی ایتالیا در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌‌های تلویزیونی ایتالیا گفت که هیچ یک از بازیکنان نماینده آمریکای مرکزی را نمی‌شناسد تا به نوعی این تیم را که در بازی اول خود با نتیجه ۳ بر یک اروگوئه را شکست داد، کوچک جلوه دهد.

شکست آتزوری برابر کاستاریکا اما بهانه خوبی به دست کریستین بولانوس، هافبک تیم ملی کاستاریکا داد تا پاسخ اظهارنظر مهاجم میلان را بدهد.

این بازیکن که پس از بازی پیراهن  بالوتلی را از او گرفت و آن را به تن کرد، گفت: بالوتلی حالا ما و اسامی‌مان را می‌شناسد. امروز روز ماست. بالوتلی بازیکنی است که من همیشه او را تحسین کرده‌ام. او گفت که بازیکنان ما را نمی‌شناسد اما فکر می‌کنم که حالا چند تن از بازیکنان کاستاریکا را شناخته است. ما قهرمان جام جهانی را شکست دادیم و تاریخ‌ساز شدیم. ما هرگز از ایتالیا نترسیدیم.

کاستاریکا با پیروزی که برابر ایتالیا کسب کرد نه تنها صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد بلکه مسبب حذف انگلیس از گردونه رقابت‌ها شد و صعود دو غول دیگر گروه،‌ ایتالیا و اروگوئه را به بازی رودرروی آنها در دور آخر دیدارهای مرحله گروهی جام بیستم وابسته کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.