با وجود حذف زودهنگام و دور از انتظار سه‌شیر از جام جهانی ۲۰۱۴، سران اتحادیه فوتبال انگلیس به ابقای سرمربی تیم ملی این کشور رأی اعتماد دادند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرگ دایک، رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد روی هاجسون تا پایان قراردادش با این اتحادیه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

شاگردان روی هاجسون در دو بازی نخست خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برابر ایتالیا و اروگوئه تن به شکست دادند تا وداعی زودهنگام با جام بیستم داشته باشند. در واقع سه‌شیر برای اولین بار از سال ۱۹۵۸ در مرحله گروهی جام جهانی حذف شد. با این حال اتحادیه فوتبال انگلیس قصد ندارد هاجسون را در فاصله دو سال مانده به پایان قراردادش برکنار کند.

دایک با تأکید بر حمایت کامل اتحادیه فوتبال انگلیس از هاجسون به خبرنگاران گفت: ما حامی روی هاجسون هستیم و از او خواسته‌ایم که به فعالیت خود به عنوان سرمربی تیم ملی ادامه دهد. این نوع نگاه من و همه مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس به آینده کاری هاجسون است. اتحادیه فوتبال انگلیس خواهان ادامه فعالیت هاجسون در تیم ملی است.

دایک با تأکید بر اشتباه بودن اخراج هاجسون در حال حاضر، افزود: ما هیچ فایده‌ای در تغییر کادر فنی تیم نمی‌بینیم. به نظر ما روی هاجسون کارش را خوب انجام داده است و امیدواریم که تلاش‌های چهار ساله او نتیجه بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.