ویسنته دل‌بوسکه می‌گوید اگر باعث خجالت فوتبال اسپانیا است از این تیم می‌رود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از تمرین روز جمعه این تیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

او که از حذف زودهنگام اسپانیا از جام جهانی به هیچ وجه خوشحال نیست با اشاره به اینکه اگر باعث شرمساری و خجالت فوتبال اسپانیا هستم، از این تیم می‌روم، گفت: الان زمان مناسبی برای آینده من نیست. ما در جریان تورنمنت هستیم و الان کاری را انجام می‌دهم که به نفع همه است.

در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره احتمال قطع همکاری دل‌بوسکه با فدراسیون اسپانیا وجود داشت اما در این رابطه نظر دیگری دارد: درباره آینده هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است. من یک تازه‌کار نیستم می‌دانم که روند کارها چگونه است. باید تصمیم را با هماهنگی فدراسیون و بر اساس علایق طرفین بگیریم. هیچ چیزی به فدراسیون نگفته‌ام. آینده ما در حال حاضر بازی با استرالیا است. ما دست از تلاش برنمی‌داریم و مثل قبل کار می‌کنیم.

برخی معتقدند یکی از مشکلات اصلی اسپانیا در جام ۲۰۱۴ نداشتن یک رهبر خوب در زمین بود. دل‌بوسکه در این رابطه گفت: آن‌هایی که در طول تاریخ تبدیل به یک رهبر خوب شده‌اند از ابتدا جوان بوده‌اند. نمی‌توانیم بگوییم که ما در زمین رهبر خوبی نداشتیم. من بازیکنانی مثل کاپ دویلا و پویول را از جام جهانی قبل در اختیار نداشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.