حضور مارادونا در ورزشگاه بلوهوریزونته همزمان با بازی آرژانتین برابر ایران به یک راز بزرگ میان خبرنگاران حاضر در مرکز رسانه‌ای تبدیل شده است.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از برزیل، با نزدیک شدن به زمان بازی آرژانتین برابر ایران یک سوال ذهن بسیاری از خبرنگاران را به خود مشغول کرده؛ اینکه دیگو مارادونا چهره ماندگار و البته جنجالی فوتبال دنیا برای بازی تیم کشورش برابر ایران به ورزشگاه مینیه‌رو می‌آید یا خیر.
در میان خبرنگاران آرژانتینی کسی پیدا نمی‌شود که با قاطعیت از سفر مارادونا به بلوهوریزونته بگوید اما مساسیمو فرانچی خبرنگار شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا درباره اتفاقاتی که بر سر حضور مارادونا در بازی نخست آرژانتین در جام جهانی افتاد به خبرنگار ایسنا می‌گوید: مارادونا به ماراکانا نیامد.خودش می‌گوید به ورزشگاه راهش نداده‌اند و فیفا می گوید چطور می‌شود به چهره‌ای همطراز پله اجازه ورود به ورزشگاه را نداد.
وی افزود: مارادونا راآدم صادقی در فوتبال نمی‌دانند. شما همه می‌دانند که رابطه برزیل و آرژانتین مثل ایتالیا و فرانسه است. ٱنها به هم نزدیکند اما به لحاظ سیاسی با هم مشکل دارند. خیلی‌ها می‌گویند مارادونا به استادیوم نیامده تا بگوید به ورزشگاه راهش نداده‌اند و اینگونه بتواند میزبانی برزیل را زیر سوال ببرد.
فرانچی درباره احتمال حضور مارادونا در ورزشگاه مینیه‌رو همزمان با بازی آرژانتین برابر ایران گفت: مارادونا مفسر تلویزیون آرژانتین است و باید به ورزشگاه بیاید. فکر می‌کنم او فردا به بلو سفر کند اما خودتان می‌دانید مارادونا، مارادوناست!
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.