سرمربی تیم بوسنی معتقد است تساوی مقابل نیجریه نمی‌تواند نتیجه بدی برای تیمش باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم ملی بوسنی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نیجریه اظهار کرد: واقعیت این است که اگر ما مقابل نیجریه مساوی کنیم، اتفاق بدی رخ نداده است و من خوشحال هم می‌شوم. اما نه در دیداری که هر دو تیم برای تساوی بدون گل بازی کنند. در عین حال ما نمی‌توانیم مقابل نیجریه سراپا حمله شویم چرا که آن‌ها در دفاع محکم هستند و در ضد حمله‌ها خطرناک.

او ادامه داد: باخت مقابل نیجریه به معنای حذف زودهنگام از جام است. در صورتی که یک مساوی می‌تواند شانس بالایی برای صعود به ما بدهد.

بعضی از مطبوعات بوسنی پس از بازی اول این تیم مقابل برزیل از عدم استفاده همزمان از ایبیسویچ و ژکو انتقاد کردند. سوشیچ سرمربی بوسنی درباره این انتقادها به گفتن یک جمله بسنده کرد و این گونه پاسخ داد که ما نمی‌توانیم تلاش کنیم نشان دهیم که ساده‌لوح هستیم.

سرمربی بوسنی درباره احتمال بازی کردن سالیهوویچ هافبک ملی‌پوش هوفنهایم در بازی مقابل نیجریه هم گفت:‌اگر او از نظر بدنی آماده باشد و در تمرین آخر برای به دست آوردن جایگاهی در تیم تلاش کند می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا تیم‌های ملی فوتبال بوسنی و نیجریه ساعت ۲:۳۰ بامداد یکشنبه در ورزشگاه پانتانال شهر کیوآبا به مصاف هم می‌روند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )