سرمربی آرژانتینی تیم اتلتیکومادرید معتقد است که افت ماتادورها دوام نخواهد داشت و آنها حذف زودهنگام‌شان از جام جهانی را جبران می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخلاف اکثر مربیان و کارشناسان دنیای فوتبال که این روزها از افت تیم ملی اسپانیا می‌گویند و دوران حکمرانی این تیم بر مستطیل سبز را تمام شده می‌دانند،‌ دیه‌گو سیمئونه معتقد است که ماتادورها دوباره به اوج بازخواهند گشت و حذف زود  هنگام‌ خود را در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ جبران می‌کنند.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید که این روزها به عنوان مفسر بازی‌های جام جهانی برای سایت گل فعالیت می‌کند، گفت: فوتبال اسپانیا و آن چیزی که در بارسلونا دیدیم ما را عاشق فوتبال کرد. آن روزها، روزهایی بود که یک گروه فوق‌العاده گرد هم آمدند و نتایجی کسب کردند که همه آن را دیدند. امروز دیگر شرایط اسپانیا مانند گذشته نیست و همه تیم‌ها عزم خود را برای شکست آن و بارسلونا جزم کرده‌اند. طبیعی و منطقی است که در این مدت برخی‌ها فرمول شکست دادن این تیم را پیدا کرده باشند.

سیمئونه افزود: به نظر من فوتبال ورزشی است که در آن گاهی اوقات باید به برتری حریف اذعان داشت و از همین رو باید پذیرفت که هلند و شیلی هر ۲ بهتر از اسپانیا بازی کردند. این ۲ تیم انسجام داشتند و بهتری راه را برای خنثی کردن برنامه‌های اسپانیا پیدا کردند. فوتبال ورزشی بسیار تغییر‌پذیر است. بازیکنان اسپانیا با این هدف که بهترین بازی‌های خود را انجام دهند به جام جهانی رفتند اما زمانی که حریفان به همین اندازه انگیزه داشته و حتی رقابت سرسختانه‌تری را به نمایش می‌گذارند، طبیعی است که ممکن است بازنده میدان را ترک کنید.

سرمربی روخی بلانکو ادامه داد: در بازی برابر شیلی ژاوی جایی در میدان نداشت اما اسپانیا کاملاً به ژاوی وابسته نیست. اسپانیا به کار گروهی که در آن حفظ توپ حرف اول را می‌زند وابسته است. در جام جهانی قبلی اسپانیا هیچ یک از بازی‌هایش را با بیش از ۲ گل زده نبرد اما در این دوره آنها در حفظ توپ هم مشکل داشتند، چه با ژاوی چه بدون او و انسجام گذشته را هم نشان ندادند.

سیمئونه در خاتمه عنوان کرد: واقعیت این است که وقتی کمتر از حریفان خود برای یک بازی آماده می‌شوید، باید منتظر شکست باشید و این همان اتفاقی بود که برای اسپانیا رخ داد. فوتبال همین است. این بار نوبت شکست اسپانیا بود اما من اطمینان دارم که این تیم دوباره رقابت را از سر خواهد گرفت، همان کاری که در ۱۰ سال گذشته انجام داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.