خبرگزای تسنیم: سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین بار دیگر از وینسته دل‌بوسکه به خاطر بازی دادن به ایکر کاسیاس در دومین بازی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو آرماندو مارادونا که به عنوان مفسر یکی از شبکه‌های تلویزیونی ونزوئلا به برزیل سفر کرده است تا رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ را زیر نظر داشته باشد از سرمربی اسپانیا به خاطر استفاده مجدد از سنگربان رئال مادرید در این رقابت‌ها انتقاد کرد.

دارنده عنوان قهرمانی جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک در مصاحبه با روزنامه آس گفت: کاسیاس نه تنها نباید در دیدار اول اسپانیا برابر هلند به میدان می‌رفت بلکه باید برابر شیلی هم در ترکیب اصلی قرار نمی‌گرفت. این اشتباه بزرگی بود که از دل‌بوسکه سر زد. اسپانیا به حق برابر دو تیم شیلی و هلند تن به شکست داد، چون مربی این تیم در انتخاب بازیکنانش نه تنها تردید داشت بلکه مرتکب اشتباه هم شد.

وی در پایان با تمجید از سرمربی شیلی و بازی خوب مردان او مقابل اسپانیا گفت: خیلی دوست داشتم شیلی پیروز میدان در جدال با اسپانیا باشد. با تمامی احترامی که برای اسپانیا قائلم اما بازیکنان این تیم به مانند مردگانی بودند که فقط راه می‌رفتند و سامپائولی (سرمربی شیلی) و مردانش با بازی خوبی که برابر این تیم به نمایش گذاشتند پیغامی مهم به تمامی حریفان دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.