سرمربی ایتالیایی تیم ملی ژاپن نتیجه نگرفتن تیمش برابر یونان در چهارمین بازی گروه C‌ جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را نتیجه ضربات بی‌دقت بازیکنان این تیم دانست.




به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلبرتو زاکه‌رونی در کنفرانس خبری پس از تساوی بدون گل تیم‌های ملی ژاپن و یونان اظهار داشت: می‌بایست این بازی را به هر قیمت ممکن می‌بردیم و این همان هدفی بود که به انگیزه آن تمام طول هفته تمرین کردیم. در این بازی بازیکنانی در میدان داشتیم که مدام پست‌شان را تغییر‌ می‌دادند.

زاکه‌رونی افزود: با این تغییر پست‌های مداوم امیدوارم بودیم که هم در خط دفاع، هم در خط حمله برتری خود را به یونان تحمیل کنیم به خصوص پس از آنکه این تیم ۱۰ نفره شد. به علاوه  ما تلاش کردیم که در جناحین حملات زیادی را ترتیب دهیم. در نهایت تا حدودی توانستیم به این هدف برسیم اما لازم بود که مقابل دروازه‌ حریف با دقت‌تر عمل می‌کردیم.

سرمربی ایتالیایی سامورایی آبی تصریح کرد: در نیمه دوم بازی شاید در حدود ۷۰ درصد یا بیشتر توپ در اختیار ما بود و موقعیت‌هایی هم داشتیم. با این حال متأسفانه نتوانستیم ضربات آخر مؤثری بزنیم. باید به این روند ادامه دهیم و بازی بعدی را ببریم.

بازی بعدی تیم ملی ژاپن ساعت ۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه ۴ تیر مقابل کلمبیا، صدرنشین جدول رده‌بندی گروه C‌ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.