سرمربی «سه‌شیر» پس از شکست شاگردانش مقابل اروگوئه گفت: گل دومی که خوردیم ضربه‌ای باورنکردنی به تیم زد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روی هاجسون پس از شکست ۲ بر یک شاگردانش مقابل اروگوئه در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: از نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد واقعاً ناامید شدیم چون فکر می‌کردیم مقابل اروگوئه بتوانیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. برای رسیدن به گل تساوی سخت تلاش کردیم و فکر می‌کردم به پیروزی یا حداقل به تساوی برسیم ولی در نهایت اینطور نشد.

وی افزود: گل دومی که دریافت کردیم ضربه‌ای باورنکردنی به تیم زد چون اصلاً انتظار دریافت چنین گلی را نداشتیم. خط دفاعی ما مقابل حملات اروگوئه به خوبی مقاومت کرد ولی در نهایت آنها موفق شدند از خط دفاعی مستحکم ما عبور کنند.

سرمربی انگلیس تصریح کرد: لوئیز سوارز در این بازی دو گل به ثمر رساند. گل اولی که او زد استثنایی و سطح بالا بود. گل دوم هم کمی روی خوش‌شانسی‌ او بود که در موقعیت خوبی قرار گرفت. سوارز بازیکنی نیست که چنین موقعیت‌های بادآورده‌ای را از دست بدهد.

هاجسون خاطرنشان کرد: اروگوئه خیلی به دروازه ما نزدیک نشد ولی مهم نیست که شما در یک بازی چند بار به دروازه حریف نزدیک می‌شوید، مهم این است که چند بار تور دروازه رقیب خود را به لزره در می‌آورید. ما روی این دو مورد به اندازه کافی خوب عمل نکردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.