سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام کرد که روحیه بازیکنانش پس از شکست مقابل اروگوئه بسیار پایین آمده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، روی هاجسون اعلام کرد که روحیه بازیکنانش در رختکن پس از شکست ۲ بر یک مقابل اروگوئه در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل بسیار پایین بود. سه شیر اکنون هر دو مسابقه خود را در گروه D رقابت‌های جام‌جهانی با شکست پشت سر گذاشتند تا امیدهای این تیم برای صعود از مرحله گروهی کمرنگ شود.

هاجسون در این باره اظهار داشت: مقابل تیمی با عملکرد دفاعی قدرتمند به میدان رفتیم و شاید آنها فضاها را بهتر محدود کردند. همه سخت تلاش کردند. روحیه تیم بسیار پایین آمده است. سخت است که بدانم چه باید بگویم.

وی ادامه داد: به اندازه کافی خوب کار کردیم که گل خورده را جبران کنیم و می‌توانستیم با برتری خود در بازی به پیروزی برسیم اما آنها گل برتری را زدند. به شدت ناامید شده‌ام. با امیدهای فراوانی به این مسابقات آمدیم و نتوانستیم موفقیتی کسب کنیم که این به شدت ما را غمگین کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم کسی اجازه دهد من یا تیمم دست از کار بکشیم. ما دو گل خوردیم اما مانع از گل شدن بسیاری از موقعیت‌های دیگر شدیم. فکر می‌کردم مالکیت بسیار بیشتری روی توپ داشته باشیم اما آنها به قدری منسجم بودند که ما نتوانستیم گل بزنیم.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.